Buy Now

Teester VS Arcade

Gets Cold Basic Status
Teester
5 Vote 27
SALUD Basic Status
Arcade
11 Vote 73

Battle Views

50

Battle Started : 1 week ago

Comments

12
(Please offer constructive critique without insults. Thanks!)
  • SGotBeatz SGotBeatz Basic Status 08-06-2022 04:50 PM

    Whats the blue check mean in yall names? Is that like a verification or something?

  • Arcade Arcade Basic Status 08-06-2022 05:02 PM

    Ask Fatfingers he should clarify that for you.

  • SGotBeatz SGotBeatz Basic Status 08-06-2022 04:47 PM

    @Arcade ok thanks bro i didn’t know now i do lol i didn’t know hoe to reply to ur comment as I’m still new to the site… Still a dope battle Arcade you gotta admit my guy teester comes with that heat though.. Good luck to both of you..

  • SGotBeatz SGotBeatz Basic Status 08-06-2022 04:21 PM

    Oh this is n r&b battle? If a battle says trap beat or dril i have to make the same genre l? I thought if u join a battle u can use any type of beat against the opponent??

  • Arcade Arcade Basic Status 08-06-2022 04:34 PM

    When it’s a genre battle, the beats you upload with the specific genre will automatically show on the dropdown after you click on join. You can also do regular battles where you can pick any of the beats. In that case all your beats show up automatically on the dropdown.

  • SGotBeatz SGotBeatz Basic Status 08-06-2022 04:17 PM

    Teester lets go u need a few more votes to catch up.. Let this be fair game people dont vote because its your man vote on the person wgo actually went harder.. Both beats r tough tho Arcade did his thing but my guy Teester is always on fire

  • Arcade Arcade Basic Status 08-06-2022 04:38 PM

    You are right. Don’t vote for your mans be fair

  • BobChops BobChops Basic Status 08-06-2022 03:09 PM

    Both good beats! Teester your beat was very good, and I can see someone using this for a song all day! I voted for arcade because I think his beat has a stronger melody. A nice pitch modulate sine lead sound.

  • BeasleyDropDat BeasleyDropDat Basic Status 08-06-2022 02:37 PM

    Nice beats fellas! Both are fire... I got Arcade on this battle tho... Was feelin his beat a lil more but great job to you both

  • VigilanteStylez VigilanteStylez Basic Status 08-06-2022 01:27 AM

    Arcade's beat sounds like a panty dropper. Went with that. Teesters didn't even really sound RnB to me. Sounded more like a New School Rap beat than anything.

  • Arcade Arcade Basic Status 08-06-2022 11:35 AM

    Lol yeah I feel the same way. Not an R&B. Beat is nice though Teester.

  • BigThrowback BigThrowback Basic Status 08-05-2022 09:09 PM

    Very Good battle votes in Arcade with the sick melody

Battle Results (Teester VS Arcade)