Last Month Battle Winners
$200 1st - JimmyDukes
$100 2nd - BigThrowback

GAmmo VS John_Pierre

Grand Tournament 2 $500 Cash Prizes
Facetime Bronze Status
John_Pierre
42
Report Battle
Monthly Rankings | All Time Rankings | Beat Battles | Tournaments

Battle Views

290

Battle Started : 8 months ago

Comments

17
(Please offer constructive critique without insults. Thanks!)
  • FatFingers FatFingers Boss Status Member
    7 months ago

    Mixes are cool. No biggie. GAmmo pretty simple, decent arrangement. JP little more to it. However not really feeling the ringtone sample. Heard many flips with that and here it's kind a repetitive. Would of been nice to hear you use it and change the arrangement of the melody. The composition is skillfully put together, but instrumentation is just OK, only IMO. Felt GAmmo a tad bit more for the genre fitting. Taking voting criteria into consideration and opinion, would lean to GAmmo on this one.

  • djprodluigi djprodluigi Hustler Status Producer
    7 months ago

    bounce are pretty amazing, gammo gave me the GTA vibes

  • BeasleyDropDat BeasleyDropDat Bronze Status Producer
    7 months ago

    super close battle!!!! both beats are very very creative! GL to you both

  • GAmmo GAmmo Producer
    7 months ago

    thanks beasley! thanks for listening!

  • 7 months ago

    Sheesh, both fire, just extremely different from each other. GA smooth, clean nice vibe make me wanna go bend wifey over. JP shit is just creative AF!! sheesh! great job fellas

  • HYbeatZ HYbeatZ Producer
    7 months ago

    Yall Cool guys, keep it up.

  • Yeahgor Yeahgor Producer
    7 months ago

    Great and Creative work fam!

  • GabToven GabToven Producer
    7 months ago

    GAmmos beat yo me was grown and mature in my opinion. It seemed very professional. John Pierre’s beat was clever for sure, but if I had to pick I’d have to go with GAmmo

  • GAmmo GAmmo Producer
    7 months ago

    Thank you Gab!

  • hottroundz hottroundz Producer
    7 months ago

    Love that beat GAmmo, JP was dope but I wasn't feeling that ringtone

  • Kustom Kustom Bronze Status Producer
    7 months ago

    GAmmo is 🔥 and is a cool vibe. Looking to hear more for a battle environment JP - mix is crispy, notes rub in areas, but issa jam i think 🔥 that ringtone chop whattt r u doin lol, anyway lean jpb, good battle
    Edited 10-23-2023 19:31 PM

  • John_Pierre John_Pierre Bronze Status Producer
    7 months ago

    OMG, my guy!!! So good to see you man!! Just glad you aren't in this tourney LOL

  • GAmmo GAmmo Producer
    7 months ago

    Thank you!

  • KingYohannesBeats KingYohannesBeats Bronze Status Producer
    7 months ago

    GAmmo I love that Vibe dope af John Pierre you caught me off guard with this tho for sure that is very creative and fire as well I had to give this a couple listens this is a good battle here
    Edited 10-23-2023 17:11 PM

  • GAmmo GAmmo Producer
    7 months ago

    Thank King!!

  • John_Pierre John_Pierre Bronze Status Producer
    7 months ago

    Nice joint. Gl bro

  • GAmmo GAmmo Producer
    7 months ago

    Yours too man! thats very creative!!! Goodluck aswell bro

Battle Results (GAmmo VS John_Pierre)